تعویضی که کار دست استقلال داد/ پایان تلخ «سهراب» برابر النصر

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: با توجه به وضعیت فعلی باشگاه‌های استقلال و شرایط حاکم بر تیم در بحث نتیجه‌گیری خدا به این هواداران و استقلال رحم کند که آخر فصل نتیجه آبرومندانه‌ای بگیریم.

سرویس ورزش مشرق - حسین فرزامی بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفتگو با مشرق ، درباره شکست استقلال مقابل النصر عربستان اظهار داشت: باعث تاسف است که ما دیگر به این وضعیت عادت کرده‌ایم. طرفداران استقلال زمانی از مساوی این تیم غصه می‌خوردند و تحملش را نداشتند اما حالا برای مساوی کردن دست به دعا می‌شوند. ببینید باشگاه استقلال به این عظمت و تیم به آن بزرگی را به چه روزی انداختند که ما از خدا می‌خواهیم تیم‌مان بتواند مساوی کند.

وی افزود: این اولین بار نیست که استقلال روبروی تیم‌هایی بازی می‌کند که ستاره‌های سرشناس دارند اما واقعا در این یکی دو روز قبل از بازی هر کسی را می‌دیدم از ترس رونالدو به خود می‌لرزید که مبادا استقلال چندین گل بخورد و آبروریزی شود. آیا واقعاً استقلال مستحق چنین شرایطی است؟ به آن‌هایی که دنبال زمین زدن استقلال هستند باید تبریک گفت که تا حد زیادی موفق شده‌اند.

باید به دشمنان استقلال تبریک گفت؛ خدا به این تیم رحم کند/ هر بلایی می‌خواهند سر باشگاه ما می‌آورند/ امیدوارم این فصل سهمیه آسیایی بگیریم

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: هر بلایی خواستند ظرف این چند سال سر استقلال درآوردند. این تیم بعد از مدت‌ها یک قهرمانی به دست آورد اما از ۲ روز بعد از قهرمانی کام هواداران را تلخ و خون به جگر همه قدیمی‌های این تیم کردند. استقلال از هر طرفی می‌خواهد روی پایش بایستد برایش پشت پا می‌اندازند تا زمین بخورد. یک بار مدیر عوض می‌کنند، یک بار از سازمان خصوصی‌سازی به استقلال حمله می‌شود، برایش بازیکن نمی آورند، سقف هزینه تعیین می‌شود بعد خودشان پول‌پاشی می کنند، بار دیگر داوران در امر داوری مانع از موفقیت تیم ما می‌شوند و خلاصه هر کسی به هر طریقی نمی‌خواهد استقلال موفق شود.

باید به دشمنان استقلال تبریک گفت؛ خدا به این تیم رحم کند/ هر بلایی می‌خواهند سر باشگاه ما می‌آورند/ امیدوارم این فصل سهمیه آسیایی بگیریم

فرزامی خاطرنشان کرد: حالا هم رفته‌اند از آفریقا برای باشگاه ما مربی آورده‌اند. مربیان پرسپولیس و بقیه تیم‌های بالای جدولی اروپایی هستند مربی استقلال آفریقایی! همه جوره به دنبال تحقیر تیم استقلال هستند و پشت سر به ما می‌خندند. جدیداً پرسپولیسی ها را هم به هیأت مدیره ما آورده اند. افسوس! در شرایط فعلی تنها کاری که می‌توان کرد این است که بازیکنان تیم غیرت نشان بدهند و لااقل نگذارند شرایط از این بدتر بشود چون من از حالا نگرانم که مبادا آخر فصل حتی سهمیه آسیایی هم نگیریم.

وی در پایان اضافه کرد: بیشتر از هر چیز دلم برای هواداران می‌سوزد که اینگونه روی سکو می‌نشینند و اشک می‌ریزند. وقتی اشک‌های کودک استقلالی را روی سکوهای شهر قدس دیدم من هم گریه کردم. چطور می‌توان اینقدر سنگ‌دل بود. به عنوان یک بزرگتر از هواداران می‌خواهم که هر طور شده این روزها را تحمل کنند و صبور باشند تا شاید در آینده نزدیک اتفاقات بهتر رخ بدهد. کاری غیر از این از دست من بر نمی‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    2 2
    ... برمافیای لنگ لعنت..!!
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      2 2
      برو کیسه ات را بدوز و اینقدر مافیامافیانکن! تواصلامیدونی معنی مافیاچیه بچه؟!
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      0 0
      تا امثال تو باشند وضع کیسه همینه . ادامه بده ما نفعش رو می بریم.
  • حسن IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    1 1
    جناب فرزامی متاسفانه هیچ اتفاق خوبی برای استقلال رخ نخواهد داد . چون مافیای لنگی چنان از گذشته در تمام بخشها ریل گذاری کرده و تمام عوامل را برای موفقیت تیم لنگ به صف کرده که هیچ امیدی به بهبود شرایط نیست مافیای لنگ با بی رحمی تمام اجازه نفس کشیدن به سایر تیمها خصوصا استقلال نخواهد داد. دولت وزارت ورزش فدراسیون رسانه ها ( صدا سیما مطبوعات سایتها) بخش هواداری لنگ در خدمت مافیای لنگ هست.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    2 1
    بدبختا دیگه ازاینجا رانده و ازآنجا مانده شدن!!!
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    2 2
    کیسه هرجامیبازه دیگران مقصرهستند؟؟؟؟؟؟ آخه باختن تخصص کیسه است!
  • حسینی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    2 0
    استقلال از پیشکسوتان خودش به این حال و روز افتاده است. آقای فرامرزی دراین مقطع بجای حمایت دارید تیم را تضعیف مبکنید.مربی هنوز شروع بکار نکرده که شما می‌فرمایید با آوردن مربی آفریقایی می‌خواهند استقلال را تضعیف کنند. خوب بااین حرفها روحیه ای برای این مربی میگذارید؟ یا اینکه میگویید به لیگ آسیا نمی‌رویم. و کلا منفی بافی میفرکایید
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    2 1
    دیگه وقتش رسیده که تیم کیسه منحل تابیش ازاین مایه آبروریزی نشوند.
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      2 1
      لنگی خان استقلال با این وضع داغونش که نتیجه تلاش مدیران لنگی هست تو جدول رده بندی آسیا 5 پله از لنگ بالاتر هست . حالا کی بیشتر مایه آبروریزیه؟
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    2 2
    کیسه پوکید و دودشدرفت هوا
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    2 2
    چراکیسه به روزسیاه افتاد؟
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    2 2
    کیسه پاره شد!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      0 1
      شما لنگی ها مایه ننگ آسیا و ایران هستید. حالا برو هی کیسه کیسه کن تا ...
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    1 2
    ما به مساوی کیسه هم راضی هستیم ولی خودشون به باخت راضی اند.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    1 1
    من طرفدارسرسخت استقلال بودم ولی دیگه ازبس گندشو درآورد فرار را برقرار ترجیح دادم.
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      0 1
      برو لنگی
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      0 0
      کیسه کشای باغیرت از بعد سه گانه برانکو و یحیی دارن فوتبال اروپا رو دنبال می کنند و در مورد سرورشون دیگه نظر نمیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس